Skoči na glavno vsebino

Ponedeljkovo druženje v Dolenji Trebuši

Teden se je v vrtcu, v Dolenji Trebuši, začel malo drugače... Po jutranji malici, ko smo se dobro okrepčali, smo prav kmalu se na pot podali. Kolona dolga se od vrtca je vila, vse tja do sotočja Idrijce in Trebuščice, kjer čakal nas prijeten je obisk. Že od daleč smo...

Podnebni tek na Mostu

V tednu od 15. do 19. aprila smo se priključili kampaniji PODNEBNI TEK. Namen slednje je ozaveščanje o naših vplivih na podnebne spremembe in o posledicah, ki jih prinašajo s seboj. S skupnimi močmi smo že nekaj dni nazaj zavihali rokave in izdelali štafetno palico,...

Svet čustev pri Želvicah

V vrtec radi hodimo, ustvarjamo, se igramo. Barvamo, rišemo, ustvarjamo, veselo se preživlja dan. Na igrišču se veselimo, med drevesi se lovimo. Gugalnice, tobogani, smeh in veselje vsi imamo.   V vrtcu aktivni smo, zunaj čas preživimo. Sonček nas greje,...

4. dan plavalnega tečaja

Danes smo se še zadnjič podali na pot do Nove Gorice. Pred odhodom je bilo čutiti, da smo še vedno polni moči in pripravljeni na plavalni tečaj. Na vlaku, smo se si privoščili mini malico in si ogledovali kraje skozi okno vlaka. Ob prihodu do bazena, smo se še malce...

Sivi oblak pri Polžkih

Hej oblak, hej, sivi oblak, daj, spusti nam dežek na tla, na tla. Jaz dežnik, najlepši dežnik, in Tinka na sprehod bi šla, bi šla. (Janez Bitenc) V tem tednu smo se pri Polžkih šli prave vremenoslovce. Skozi okno v igralnici smo radovedno opazovali, kakšno je vreme....

Začetek aprila pri Račkah

Otrokom iz vrtca Podmelec se je v začetku tega meseca zgodilo veliko zanimivih stvari. Rdeča nit je bila tema pikapolonica, ki jo je navdihnila pravljica o Piki pikapolonici. Otroci so izdelali lepo število izdelkov in risbic, ki so krasile naš vrtec. Potem jih je...

3. dan plavalnega tečaja

Za nami je še en dan vodnih dogodivščin. Pod budnim očesom plavalnih učiteljic so otroci nadgrajevali že pridobljeno znanje. Pogumno so drseli na vodni gladini, gledali pod vodo in se potapljali ter z dna bazena pobirali različne rekvizite. Seznanili so se s pravilno...

2. dan plavalnega tečaja

Skupina plavalcev se na Postaji je dobila, da k novim dogodivščinam skupaj bi krenila. Nas vlaku smo vsi se dobro okrepčali, da na bazenu še lažje bi čofotali. Tam nadgradili včerajšnje smo znanje, odpravili smo na novo se vodno potovanje. Skakali smo v vodo, glavo...

Obisk pri Zajčkih

Danes je bil za Zajčke poseben dan, najbolj pa za našo Eli, saj je k nam prišla njena mati Gabrijela. Pa naj vam vse ostalo pove kar Eli sama: "Dans je pršla mati Gabrijela v vrtec. S sabo je mela očala in pravljico. Pravljica je govorila o kralju. Pole nam je...

1. dan plavalnega tečaja

Vsi polni pričakovanj smo se zjutraj zbrali na železniški postaji Most na Soči in se z vlakom odpravili v Novo Gorico. Po zanimivi vožnji smo se peš odpravili do športnega parka in prispeli do bazena, ki smo ga vsi že nestrpno čakali. Ob prihodu nas je prijazno...