Vpisi in izpisi otrok
Otroke sprejemamo v vrtec na podlagi prijav in prostih mest vse leto. Vsako leto konec marca poteka redni vpis za otroke, ki bodo obiskovali vrtec v prihodnjem šolskem letu (od 1. septembra do 31. avgusta). Otroka vpišete tako, da izpolnite vlogo za vpis otroka v vrtec, ki jo dobite v pisarni pomočnice ravnatelja za vrtec ali na spletni strani Vrtca pri osnovni šoli Dušana Muniha Most na Soči.
Otroke sprejemamo od 11. meseca starosti dalje (20. člen Zakona o vrtcih). Po končanem vpisu oblikujemo oddelke v skladu z Odredbo o normativih in kadrovskih pogojih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje. Število oddelkov v juniju potrdi ustanoviteljica Občina Tolmin.
Pri vključitvi v oddelke imajo prednost otroci, ki naš vrtec že obiskujejo. Prednost pri sprejemu imajo tudi otroci s posebnimi potrebami, za kar je potrebna odločba Komisije za usmerjanje otrok s posebnimi potrebami, ter otroci, za katere starši predložijo mnenje Centra za socialno delo o ogroženosti otroka zaradi socialnega položaja družine. Prednost imajo tudi otroci, ki jim je bil odložen vstop v osnovno šolo. Sklep o sprejemu otroka v vrtec starši dobijo po oddaji vse potrebne dokumentacije – izpolnjena Vloga za sprejem otroka v Vrtec Most na Soči ter dva izvoda Pogodbe o določitvi medsebojnih pravic in obveznosti staršev in vrtca.
V kolikor število otrok, ki jih starši vpišejo v času rednega vpisa, presega število prostih mest, in jih ne moremo vključiti v oddelke, pri sprejemu upoštevamo Pravilnik za sprejem otrok v Vrtec Most na Soči.
Za izpis potrebujete Izjavo o izpisu otroka, ki jo prav tako dobite v pisarni pomočnice ravnatelja za vrtec ali na spletni strani vrtca pri osnovni šoli Dušana Muniha Most na Soči.
Prejemanje računov
Na OŠ Most na Soči omogočamo več možnosti prejemanja računov/UPN obrazcev za plačilo storitev šole in vrtca. Da bi pripomogli k zmanjšanju porabe papirja in poštnih stroškov, vam zraven prejemanja računov v papirni obliki nudimo tudi prejemanja računov na vaš elektronski naslov in prejemanje računov direktno v vašo spletno banko. Uredite pa si lahko tudi plačila preko SEPA direktne obremenitve (trajnik).
Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi:
- Prejemanje računov v papirni obliki
Račune za plačilo storitev šole in vrtca lahko prejemate v papirni obliki na vaš naslov (v tem primeru vam ni potrebno storiti ničesar).
- Prejemanje računov po elektronski pošti preko UJP
Na prejemanje računov na svoj elektronski naslov se lahko prijavite z izpolnjeno izjavo (izpolnite I. točko izjave o prejemanju računov), ki jo oddate v tajništvo šole ali jo pošljete po pošti ali po elektronski pošti na naslov darja.mrak@guest.arnes.si. Račun boste prejeli po elektronski pošti, preko UJP-a. V tem primeru papirnatih računov ne boste več prejemali.
- Prejemanje e-računov neposredno v vašo spletno banko preko UJP
Na prejemanje e-računov se prijavite neposredno v vaši spletni banki, kjer imate odprt osebni račun in urejeno elektronsko poslovanje in v tajništvu šole, kjer izpolnite II. točko izjave o prejemanju računov. Po vaši uspešni prijavi bodo izdani e-računi dostavljeni v vašo spletno banko, kjer jih boste lahko tudi plačali. Tudi v tem primeru papirnatih računov ne boste več prejemali. Izpolnjeno in podpisano izjavo o prejemanju računov nam lahko na šolo pošljete tudi po elektronski pošti.
- SEPA direktna bremenitev (trajnik) (izpolnite soglasje za SEPA direktno obremenitev)
Plačilo si lahko uredite tudi preko SEPA direktne bremenitve (trajnik). Podpisan obrazec oddate v tajništvo šole ali ga pošljete po pošti ali po elektronski pošti na naslov darja.mrak@guest.arnes.si. V tem primeru sta možni prvi dve obliki prejema računa.
Dodatne informacije dobite v tajništvu šole, na tel. 05 38 41 560 ali pošljite vaše vprašanje na elektronski naslov darja.mrak@guest.arnes.si.